De meeste marketing die je om je heen ziet bevindt zich op een oppervlakkig level.
Dit komt waarschijnlijk omdat ondernemers stress ervaren, omdat er veel afleidingen zijn, ze met van alles en nog wat bezig zijn en hierdoor te veel in ‘het hoofd’ zitten.
Ook is oppervlakte marketing de standaard, omdat dit veelal om je heen aanwezig is en wordt geteacht.
Hierdoor is het lastig om nog diepgang in marketing te realiseren.
Geen diepgang in marketing betekent in veel gevallen zelfs, geen diepgang in je leven en business…
Oppervlakte marketing is vooral goed bedacht en bevat vaak oppervlakkige beïnvloedingtechnieken.
Deze vorm van marketing trekt een doelgroep aan die hiermee resoneert.
Of het doet weinig tot helemaal niets.
Als ik een ondernemer help die de verkeerde doelgroep aantrekt of moeite heeft om zichzelf te vermarkten ligt hier vaak de oorzaak.
Hierin schuilt dus ook een enorme kans!
Je kunt je in de overweldigde stroom van oppervlakte marketing gemakkelijk onderscheiden als je een transitie maakt in jezelf en daarmee in je zichtbaarheid.
Om van een ‘Ego Gedreven’ naar een ‘Ziel Gedragen’ marketing boodschap te gaan heb je een dieper level in jezelf aan te spreken.
In de video hierboven ontdek je hoe je dit kunt doen.
In plaats van jouw boodschap af te laten hangen van je Ego of het gemiddelde wordt van alles wat je om je heen ziet, is het slimmer om het vanaf een plek te laten komen waarin al jouw wijsheid klaar ligt om door jou heen te mogen komen.
De ultieme bron van wijsheid, jouw oneindige intelligentie.